Finally friday

Idag åkte jag in till skolan lite senare, till 9 ungefär, inte så mycket senare men lite i alla fall. Satt och "pluggade" ett tag tills svenskan började. Fick utmärkt på min artikel om hjältar, då vart jag lagom stolt. Åt en gd burrito till lunch och sedan hade vi matte och jag kände att jag fick rätt så mycket gjort, på engelskan kollade vi bara på en film med brittisk humor, ganska roligt för jag kände mig trött. Det var min skoldag i korthet.

Åkte hem sedan och har bara suttit och kollat på tv tills för en stund sen för att då skulle jag äta, kycklingsallad, det var ingen hit. Ska plugga lite specialidrott nu ett tag och sedan ska jag nog vara med Stefan och FÖRLÅT Milla och Tess för att jag inte är med er ikväll som jag sa att jag skulle.

Nu ska vända min smarta sida till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0