Ge mig lite motivation tack

Kan börja med att berätta vad jag gjorde igår på eftermiddagen! Först var jag ute och promenerade i 1½ timme, det var riktigt skönt, fast jag skulle ha haft en mössa på mig för det blev lite kallt på öronen. Jag gick massa omvägar runt till timrå och sedan tillbaka hem. Efter ett tag kom Stefan och var med mig tills jag åkte på träning. Träningen gick bra, det var väldigt oseriöst från vissa i början, men jag kände mig peppad så jag var i varje fall seriös. Dagen avslutades med att jag somnade bredvid min älskling och det var helt underbart.

Idag kom jag lite försent till skolan, ungefär 20 min men det var ingen fara. Hade historia och det var jättetråkigt, gjorde ungefär ingenting. Har även haft engelska och det var väldigt flamsigt, jag kan inte koncentrera mig numera och det är jättejobbigt, jag tänker bara på en massa, ja ni vet vad jag pratar om.

Har samhälle nu och jag har inte gjort uppgiften som skulle göras klart till idag, men det hoppas jag att han har förståelse för. Ska få sluta lite tidigare med tanke på att vi började lite tidigare, skönt. Jag vill bara hem! Jag vill vara med min älskade Stefan! Orkar inte med allt annat skit.

Ska väl plugga och se på hockey ikväll, plugga är det negativa och hockeyn är det positiva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0