Helgen som var

Helgen var riktigt rolig faktiskt, men det är ju synd att de ska vara så himla korta. I fredagskväll var jag med Stefan, vi gjorde inte så mycket tror jag, myste litegrann och det hör ju till en fredagskväll. I lördags var det träning i skönsberg 11-13, gick ganska bra och fick jättemycket träningsvärk! Jobbade efter det på timråmatchen som vanligt och det gick väl ganska bra det med. Timrå förlorade, det var ingen höjdare. Det var bara att göra sig klar lite halvt efter jobbet och sedan åka till Matilda på födelsedagsfest med tema hårdrock och jag kan lova er att det var grymt kul, tack för en lyckad kväll tjejer!

Igår var jag bara hemma, skulle egentligen träna men min mage strejkade så det gick inte. Jag städade lite och på kvällen åkte jag till Stefan och pluggade och lite sådant. Sov även där och som vanligt så somnade vi väldigt sent för att han skulle börja äta kl halv 1 på natten! tok säger jag bara, men vad gör man inte för världens goaste Stefan.

Idag kom jag en halvtimme för sent till historian, satt och läste och sedan pluggade jag till psykologiprovet som jag skulle ha idag. Madde och jag åt lunch tillsammans idag, endast! och sedan pluggade vi kultur och idéhistoria och psykologi. Hade kultur och idéhistoria och sen psykologi dvs. prov, som faktiskt gick väldigt väldigt bra!

Ikväll blir det träning och inge mer speciellt tror jag.

Kommentarer
Postat av: Matilda

tack själv gumman <3

2008-10-06 @ 17:31:36
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0