Jag saknar min pojkvän

Jag gör verkligen det nu, otroligt mycket! Jag vill att han ska vara här nu för jag är så grymt myssugen och sen så är jag lite deprimerad och jag vet att han kan få mig på bättre humör för en stund, jag mår alltid så bra med honom även fast jag inte gör det egentligen men det är just då jag mår bra. Åh, jag börjar grina snart, usch vad löjlig jag är men jag behöver lite trygghet och det får jag bara med honom. Blääää......

Jag har hur mycket plugg som helst att göra, jävla skit, vet inte vad jag ska ta mig till. Det här har jag framför mig:

  • Skriftlig uppgift (jättesvår), Historia B inlm 13/10
  • Skriftlig uppgift, Svenska B inlm 17/10
  • Svara på 1000 miljoner frågor, Specialidrott inlm 13/10
  • Skriva en uppsats, Sh B inlm 16/10
  • Svara på en fråga (inge svårt), NaF inlm 10/10
Det är ganska mycket ändå och allt ska vara klart imorgon eller någongång nästa vecka. Usch vad jag hatar allt plugg, har ingen motivation alls, det är helt stört. En bra sak är att jag fick förut idag reda på att jag fick omdömet Utmärkt på min skriftliga uppgift i kultur och idéhistorian och att jag hade skrivit jättebra i min artikel om hjältar på svenskan. Det var ju positivt men det fick ändå inte motivationen att komma tillbaka, tyvär. Bajs på allt, speciellt på historia b!

Stefan, kom NUUUUU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0