Lagomt peppad för träning

Denna dag har hittills bestått av lathet, höjden av lathet. Jag och Matilda skulle gå ut på en promenad förut men tror ni att det blev av eller? Nä, det blev det inte för att vi satt typ fastklistrade vid våra datorer. Ja, så kan man ju också göra en ledig onsdag. Jag har i alla fall fått på mig kläder och har borstat tänderna, det tyckte jag var ett framsteg!

Hoppas att jag rycker upp mig för ikväll för jag är verkligen peppad för träning nu, jag känner pirret i magen. Bara det inte går åt pipsvängen för då blir jag sur och besviken, men jag får hålla hoppet uppe med tanke på att jag är så pass peppad så ska det nog gå bra. Älskar att träna med gobrudarna.

Är lite småhungrig, ska äta något.


Kommentarer
Postat av: Matilda

svar: tack sötunge! :)<3

2008-10-15 @ 16:22:12
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0