Le semaine

Då har ännu en helg flygit förbi och det bästa var ju att det var början på det efterlängtade höstlovet som tråkigt nog bara är en vecka, men bättre det än ingenting. Då var det kanske dags för mig att summera min helg för er.

Fredagkväll var jag med min älskling, vi gjorde ingenting speciellt, jag kom hem från ego rätt sent för att jag var på Chairdancepasset ganska sent på eftermiddagen. Vi var på max på kvällen, han åt litegrann men jag kände mig inte sugen. Vi åkte hem och la oss runt 12 och det var skönt och behövligt.

I lördags var det dags för jobb, det gick rätt så bra. När jag hade slutat åkte jag och Matilda in till stan för att festa med några vänner, vi blev kvar hos Madde hela kvällen men jag klagar inte, hade bra kul ändå. Tog kvart i 3-bussen hem och somnade på en gång.

Igår var jag lite lat och låg i soffan och kollade på tv hela dagen, sov väldigt länge. Senare mot eftermiddagen kände jag att jag inte kunde ligga där längre så då ringde jag Milla och hörde om hon var peppad för ett träningspass och det var hon kanske inte men hon gick med på det i alla fall. Vi gick på Body lowpasset som var väldigt roligt, det är ett aerobicspass utan hopp med styrkeövningar riktade mot lår, rumpa och mage, väldigt skönt. Hade velat följa med Stefan till hans farfar men det var lite sent påtänkt med tanke på att han ringde medans jag tränade. Såg på film med Tess när jag kom hem, förstås efter att jag duschat och ätit då. Vi tittade på The strangers och det var inte den bästa men den gick att se. Stefan kom vid 11 och det var hur mysigt som helst att sova med honom.

Idag vaknade vi runt 9 men klev inte upp förrän halv 10. Då duschade vi och sedan åt vi frukost, och tyvär vart han tvungen att åka hem efter det och sätta sig och plugga. Tur att jag är en sådan förstående flickvän, jag vill ju att han ska lyckas bra i skolan. Annars har jag själv inte gjort så mycket idag, tittat lite på tv och lite småsaker. Vill se på oth snart, men jag kommer knappast att få tv:n eftersom mina kära bröder sitter där och glor på tecknat. Träning blir det senare och det ska bli roligt, hoppas att ingen är sur på mig för att jag inte var med på matchen i helgen bara! jag ville ju verkligen men vinden ville inte samma sak.

Dags att tjata på småbröderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0