No school today

Idag är det så mycket som studiedag för lärarna på min skola så idag är det ingen skola, har inte med mig några böcker hem heller för att Sara (lärare) sa att jag inte skulle göra det. Skulle inte orka plugga nu heller för den delen, skulle inte kunna koncentrera mig, måste smälta allt först.

Jag och Matilda vaknade runt halv 11 och det var otroligt skönt att få sova så länge, det känns som att det var ett bra tag sedan. Vi låg kvar ett tag och sedan gick vi upp och åt frukost, satt fint det. Nu är vi nördar både framför datorerna och tvn! haha, det får man ibland. Jag vet inte vad vi ska göra resterande tiden av dagen, kan ju inte plugga som jag hade planerat innan, men det bryr jag mig inte om, det får lärarna faktiskt förstå.

Ikväll är det i alla fall träning och så vitt jag vet så skulle vi få våra overaller idag(?). Jag längtar till träningen, det ska bli skönt att träffa alla eftersom jag inte var på förra träningen och det ska även bli skönt att slippa tänka så mycket, att bara koncentrera sig på innebandyn liksom, så det ser jag fram emot. Vi måste ju även ladda för match i helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0