Träning kopplar bort vardagen

Jag hatar historia b, fast det är ganska intressant. Grejen är den att vi får så svåra uppgifter så då är det inte så lätt. Har haft ångest över min historie uppgift hela dagen nu och det är inge roligt...

Ska på spinning sen med madde och milla, det kommer att bli skönt med tanke på att jag får tänka på något annat än skolan. Jag älskar att träna, då kan man koppla bort allt annat som vardagsproblem och man behöver bara träna helt enkelt och det är en härlig känsla, + att det är dags för lite fettförbränning.

Ikväll hoppas jag att jag kan vara med Stefan, min goa älskling. Fast jag vet ju inte om han kan förstås... hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0