Trött och sliten

Sitter och tänker just nu, på hur jag ska hinna klart med svenskan. Har skrivit litegrann idag faktiskt, om kvinnan på medeltiden också skrev jag klart lite annat. Har även hunnit sitta och klippa ut hjärtan nu på kvällskvisten och sedan klistra fast dem på mitt collagepapper, duktigt. Nu är jag i alla fall helt slut, väntar på att Stefan ska ringa och säga om jag kan sova hos honom eller inte, ni vet, han är ju a busy man. Har lämnat pluggandet bakom mig för kvällen, skönt, men det är inte så skönt att ha huvudvärk, därför ska jag inte sitta här så mycket längre.

Just det, berättade aldrig vad jag gjorde igårkväll, så jag kan göra det nu istället. Jag var ju som sagt med Madde och först gjorde vi inte så mycket, men efter kl 9 kom Stefan och hämtade oss och vi åkte in till bilträffen i birsta där vi stog och pratade och hade allmänt trevligt och frös. Stefan sov även hos mig, mycket mysigt. Det var den kvällen det.

Oj, kom på att jag har mobilen nere så Stefan kanske redan har ringt! Ska springa och kolla.

Ha en fortsatt trevlig kväll :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja visst har jag :D haft en bra helg?

2008-10-19 @ 21:14:50
URL: http://jjmasn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0