Uttråkad som bara den

Jag har ingenting att göra, sitter bara hemma i mörkret och försöker komma på något att göra. Skulle behöva plugga och städa på rummet,  men det har jag ingen ork till faktiskt. Pluggandet tar jag imorgon och får se om jag hinner städa också. Jag väntar även på att Stefan ska komma hem och bli klar någon gång, jag får alltid vänta på honom! Jag tänkte ju också att vi skulle åka och gratta Josefine nu på eftermiddagen men det blev inte av för att hon skulle på disco och ha massa skoj och jag klandrar henne inte, det är alltid roligt med discon när man är liten. Nu när man är äldre är det ju fest som gäller, eller party eller vad man nu kan kalla det. För vissa är det ju även krogen, för dom som har fyllt 18 alltså.

Jaja, ska i alla fall ta en sväng dit sen och gratta henne för att hon måste ju få sin present! hon kan ju inte gå en födelsedag utan att ha fått en present av mig nu när vi bor så nära varandra och jag har möjlighet att ta mig dit. Ska ju vara med Stefan ikväll och jag undrar vad vi ska göra för något, det lär ju bli massa mys som vanligt och det klagar jag absolut inte på, fredagsmys liksom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0