Veckorna bara flyger iväg

Nu går det fort tycker jag, veckorna pratar jag om som ni kanske förstår utifrån min rubrik. Det känns som att det var fredag alldeles nyss och nu är det det igen, det är sjukt. Jag älskar fredagar, fast inte skolan då, bara resten. Ikväll ska jag vara med Stefan, det är mina planer, men jag vet inte vad vi ska hitta på. Jag har tänkt mycket idag, på det som har hänt och det har blandats ihop med ångesten inför alla skolarbeten så det har lett till att jag har varit lite deprimerad. Det börjar släppa nu och det känns skönt, orkar inte gå omkring som ett spöke mer.

Imorse vart jag lite irriterad faktiskt med tanke på att jag kom 35 min försent. Jag åkte med Stefan, så det säger ju nästan allt. Han segade på imorse och jag skyndade mig, han skulle hämta upp sina 3 kompisar vilket också tog ett tag och sedan blev jag avsläppt uppe vid tandläkaren så det tog ganska lång tid innan jag kom till skolan, och inte fick jag en hejdåpuss eller kram eller någonting, ÅÅÅH. Vart bara tvungen att skriva av mig litegrann.

Är inne på sista lektionen nu och det är inte mindre än en tråkig engelskalektion med Klasse. Vi ska börja med någonting nytt som verkar bajstråkigt. Längtar tills klockan är 14.50! Matten nu innan gick bra i alla fall, fick mycket gjort så det var bra gjort av mig,  jag förstod mig på lådadiagram! haha.

Nu ska jag läsa och diskutera!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0