Bella är en sjukling

Idag är jag en sjukling, har haft en helvetesnatt och morgon. Jag är förkyld och har ont i huvudet, är seg i hela kroppen och till råga på det så mår jag illa också, men det börjar bli bättre på den fronten, det var värre när jag var i skolan på historian för då kändes det som jag skulle spy hela tiden så jag åkte hem vid lunchtid. Jag har bara sovit idag, och pratat med min älskling förstås. Han är hemma nu... och sover, men det behöver han! sen ska han ju vara med mig och det måste han ju orka med förstås, haha. Senare ikväll ska han följa med mig och titta på min träningsmatch mot ankarsvik som inte jag ska vara med på. Vi ska bara sitta där och titta och jag ska heja på mitt lag, hoppas ni vinner nu tjejer. Ledsen att jag inte kan vara med.

Jag är hur hungrig som helst, det enda jag har fått i mig på hela dagen är typ 3 rostade mackor så nu vill jag ha MAAAT! Pappa håller på med maten nu och det blir pannkakor, mums, det älskar jag. Senare kommer nog Stefan, jag längtar som en tok, det känns som att vi har varit utan varandra jättelänge trots att det bara var nästan 9 dagar. Det hade nog inte varit lika jobbigt om vi kunde prata med varandra på dagarna i telefon och så, men nu har vi bara pratat en gång och den gången var på kanske 4 min, det var lite jobbigt. Därför har jag saknat honom så otroligt mycket, ska bli skönt att se honom, få pussa och krama honom och bara veta att han finns här hos mig.

Jag har det väldigt trevligt nu i alla fall för nu sitter jag och tittar på Casper möter Wendy med mina bröder, den filmen är ju för gullig. Ska nog skynda på pappa och matlagningen snart också.

/ Isabelle



Kommentarer
Postat av: Matilda

Jadu det vet jag faktiskt inte :P Det är moster min som bestämt pass så jag har inte hunnit fråga vilket än :P Haha!

2008-09-04 @ 20:40:58
URL: http://mmatildafasth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0