Då var det måndag igen

Inventerade med laget från 06.00 till 13.30 och var barnvakt åt mina småsystrar + att jag tränade igår så det var därför jag inte skrev någonting. Där har ni en anledning. Men därför får jag ta igen lite nu.

Jag såg till så att mina systrar kom till skolan imorse, det var ju bra. Ikväll kommer mamma hem så då är jag inte barnvakt något mer. Nu sitter jag i skolan och väntar på att Kultur och idéhistorian ska börja, ska analysera en målning muntligt idag, är inte så förberedd, men det är inte någon stor uppgift heller eftersom vi fick den första lektionen så, det ska väl gå bra. Hade historia 08.15 och den lektionen var väldigt intressant. Åt wok till lunch, var inte det godaste men det var något.
Är inte på så himla bra humör idag men jag försöker vara!

Nu börjar lektionen. 

/ Isabelle

Kommentarer
Postat av: Matilda

du kommer bli mycket gladare när vi alla ses på träningen :D<3

2008-09-01 @ 17:18:37
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0