En rätt så bra dag trots vädret

Ursäkta mig för dålig uppdatering under dagen, men jag har anledningar som jag brukar ha.

Jag vaknade upp kl 10 imorse av att Matilda O ringde till mig och hon frågade om hon kunde komma och hämta sitt smink. Då fick jag panik, jag hade försovit mig! det är inte så likt mig, men det var mobilens fel eftersom den inte ringde. Lagomt stressad och förbannad jag blev när jag kom på att det var religionslektionen jag missade, jag som älskar religion ville ju inte missa den lektionen. Till råga på allt så var det första lektionen också, då vart jag ännu surare när jag kom på det. Sedan så tänkte jag att "Äh, det spelar väl ingen roll, upp med hakan", så då försökte jag komma ner i varv och ta det lugnt istället. Hann äta en macka innan jag stack till bussen. Satt med Milla för hon hade också försovit sig. Jag kom lagomt till lunchen men jag var inte sugen på lunch så jag satt med mina brudar och pratade med dem. Svenskan började kl 12 och nästan hela den lektionen gick åt att bestämma vilka som skulle ställa upp i grenarna på Teoretiska OS i stockholm, jag bestämde att jag skulle vara med i längdhoppen och i dragkampen. När vi hade planerat klart det så hade Sara genomgång om antiken, väldigt intressant.

Tio minuter efter svenskan hade vi naturkunskap och vi hade även en ny lärare, KP (Krister Persson), en assnäll kille som jag verkligen diggar, han är grymt cool, jag tror att han kommer bli lite av en favorit där efter Sara förstås. Efter naturkunskapen slutade vi och jag gick på stan ett tag med Madde och Matte. Matte köpte en dataväska och jag köpte ett linjerat skrivblock och ett par adidasbyxor på intersport, i like it. Sedan åkte jag hem till mamma och pratade med henne och hon berättade om Tallinnresan och visade lite bilder. Hon skjutsade mig hem till pappa och sen jag kom hem vilket var runt halv 5 så har jag suttit och pluggat historia B, håller på skriver en väldigt intressant uppgift och jag har bara en deluppgift kvar! har skrivit 2 av 3 idag, duktigt säger jag bara för att vara mig, det blev faktiskt 4 sidor. Diskat har jag också gjort och pratat med madde och matilda i telefonen ett bra tag vardera.

Nu ska jag snart hoppa i säng. Imorgon kan ni nog vänta er lite mer skrivande av mig, hoppas jag! men ni vet att jag lever och vad jag gjort i alla fall, det är ju bra.


Bjuder på en egobild idag

God natt!
/ Isabelle




Kommentarer
Postat av: Milla

vad köpte du för adidasbyxor,såna där blåa som du letade :D?

2008-09-02 @ 22:25:57
URL: http://nanoninga.bloggagratis.se
Postat av: Sofia

sov gott ;)

2008-09-02 @ 22:30:51
URL: http://gaspedal.blogg.se/
Postat av: Matilda

du är så söt :)

2008-09-03 @ 08:32:45
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0