Första dagen på en ny vecka

Nu har jag varit en dålig bloggerska igen! fy skäms på mig. Har inte haft tid eller lust, men nu är jag tillbaka med nya och fräscha nyheter!

I lördags var jag med min älskling ett tag, sen åkte jag till birsta med tess och köpte en kappa och en present. På kvällen blev det födelsedagsfirande för Jenny i min klass, det var jätteroligt. Vi spelade spel (roliga spel alltså) och hade det allmänt trevligt. Kvällen slutade inte riktigt som jag ville men jag kom hem till min säng i alla fall.

Igår var det DM, samlades kl 10 i skönsbergshallen och tittade lite på en match mellan Ankarsvik och Klockarberget. Sedan var det vår tur att värma upp för att möta Sundsvalls IBF ungdom/dam. Vi förlorade den matchen, men med endast 4-2. Nästa match var mot Timrå IBC och den matchen vann vi banne mig, med hela 8-2, det tyckte jag var starkt av oss. Hade en riktigt trevlig dag med älskade Alnö IBK. Resterande delen av dagen sov jag och sedan åkte jag till milla och firade henne med lite oth och sedan fikade vi och spelade spel, riktigt roligt. Stefan sov hos mig och vi tiittade på Andra Avenyn som har satt igång igen, och som vanligt så var det hur mysigt som helst.

Idag är det måndag igen och skola förstås, trött är jag banne mig. Ska snart ha Kultur och idéhistoria och sedan blir det psykologi, sedan slutar jag. Då blir det jobb på e-on arena! Idag är det Timrå-Frölunda och vi får hoppas att det går bra, jag kan ju tyvär inte se matchen, men jag klarar mig nog bra där i kiosken.

Nu har ni fått lite information sådär, bra va? :D

/ Isabelle

Kommentarer
Postat av: Berre

Älskar diiiiig! <3

2008-09-22 @ 23:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0