Jag hatar det här!

Jag hatar att vara sjuk, det är inte roligt att veta att alla är i skolan och har roligt (iallafall mina klasskamrater som jag vet har kul) och jag måste ligga hemma i sängen och snyta mig, knarka nässpray, hosta upp blod, rulla ihop mig som en köttbulle för att det gör så ont i magen, och ja... osv. Det gjorde så himla ont i magen förut, det vekrligen kved. Jag började tokgrina, fast som tur är så går det ju över, det kommer bara ibland.

Sov med min älskling inatt, han var snäll och sov här. Jag är så glad att han är hemma, då känner jag mig säker. Det var verkligen hur mysigt som helst att ha han bredvid mig, fast mindre mysigt blev det när han klev upp och åkte till skolan, då blev jag ledsen i ögat, men han måste ju gå i skolan så. Duktig pojkvän jag har som står emot min manipulering och prioterar skolan, den är ju också viktig.

Han ska komma hit efter skolan också så jag slipper sakna honom så himla länge. Då får han ta hand om mig och trösta mig, haha. Tur att han också är lite småsjuk, annars hade jag inte kunnat vara med honom och då hade jag gått under. Hoppas jag mår bättre ikväll så jag kan göra något med min Stefan förutom att ligga i sängen och tycka synd om mig själv. Det skulle vara mysigt med bio eller nåt, men jag vet inte hur det blir med den saken. Just nu mår jag bara skit så. Kan inte sova heller, det är det som är så jobbigt, får kolla på någon film istället.

/ Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0