Jag tänker så det knakar!

Idag har det varit en ganska bra dag och jag har haft mycket användning för min tröga lilla hjärna. Hjärnan är något som jag inte brukar använda för jag brukar oftast inte anses som den smarta, bara ibland då jag lägger manken till. Idag gjorde jag det och hade fokus för 5, det var jobbigt och det behövdes kaffe kan jag lova, då blev det lite bättre. Sedan fick jag ont i huvudet också och det var inte skönt. Började 08.15 och slutade 14.50, hade 3 lektioner. På lunchen gick jag och köpte det omtalade hårvaxet i puderform, OSIS dust it, det är så jäkla bra och helt klart värt pengarna, sedan gick vi tjejer och fikade på Barista, mycket trevligt. Efter skolan satt jag och madde även kvar i en och en halvtimme och pluggade kultur och idéhistorian som ska lämnas in på onsdag.

Supervaxet. Det är riktigt bra!

Jag åkte hem till 5 och nästan på en gång kom Stefan och hämtade mig för då skulle jag följa med honom på birsta, han köpte lite saker och jag hängde mest på. Vi åkte hem till oss själva för att jag skulle på träning. Träningen gick bra, den började med intervaller och 60 m ute och fortsatte en timme inne med provande av overaller (vi vill inte ha byxorna) och sedan hade vi vanlig träning. Madde var med idag och det gick jättebra. Nu är jag mör i benen ch orkar inte plugga, så jag pratar med min älskling i telefonen, men just nu är jag inte så speciellt social så jag ska fortsätta prata med honom.

P.S. Imorgon blir det pluggdag med tjejerna för att det är studiedag och vi är lediga :D

Godnatt.
/ Isabelle

Kommentarer
Postat av: Matilda

svar: självklart stumpan! när det är berättar jag senare :)<3

2008-09-15 @ 23:25:41
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0