Jobb och skolfoto

Idag är jag trött! Jag är verkligen jättetrött, det känns som att jag inte har sovit någonting inatt och jag ville verkligen inte kliva upp förut, men det gjorde jag ju i alla fall. Jag tror att jag är så trött efter igårkväll eftersom det var min första jobbkväll på e-on arena. Det gick ganska bra, först fick matilda och jag stå och sälja matchprogram och sedan fick vi stå i kiosken med några andra tjejer. I början var det jobbigt och stressigt för att jag inte visste priserna riktigt, men efter en stund kom jag in i det och då gick det väldigt bra. Jobbade 5 timmar och jag var helt slut efter det. På måndag får matilda och jag en egen kiosk och jag hoppas att det kommer att gå bättre då.

Milla sov hos mig inatt och vi tog samma buss imorse också. Har tagit skolfoto och det var väldigt roligt, inte som vanligt i alla fall. Ni får se det roliga när skolkatalogen kommer, kan inte berätta vad det är. Snart ska man ta mer kort också, för skol-if, det kommer bli kung. Jag, helena och madde sitter här med matchställ och grejer.

Ikväll ska jag vara med min älskling, jag vet inte riktigt vad vi skulle göra men det lär väl bli något mysigt. Nu ska jag gå och träffa de i skol-if och sen blir det kort.

/ Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0