Laddar inför OS i Stockholm

Nu gäller det snart, om ungefär 9 timmar sitter vi 2or på Mikael Elias på en buss på väg ner till sthlm. Denna kväll har jag ägnat åt packning, lite pluggning och massa mys med älskling. Jag hoppas att jag har tänkt på allt nu så att jag får med mig det jag behöver, det viktigaste är nog utklädnaden som vi i Sp2 ska ha. Det kommer bli köööng. Det är lite pirrigt ändå, att vi ska möta alla andra klasser i hela sverige liksom, holy shit, men det här kommer vi ta hem, hoppas vi i Sp. När vi kommer fram imorgon blir det så att vi får välja ett museum som vi vill gå på och jag tror att jag ska gå på naturhistoriska, har aldrig varit där så, det ska bli spännande. På torsdag blir det OS, i friidrott och lite annat, sedan på kvällen blir det middag med allihopa och sedan fest, ser fram emot det jag. På fredag får vi välja mellan 4 museum att gå och utforska och sedan åker vi hem efter lunchen. Så ser de kommande dagarna ut för mig. Jag antar att jag inte får något tillfälle att skriva blogg så nu vet ni var jag håller hus tills på fredagkväll.

Annars idag så har jag varit i skolan, hade religion, svenska och naturkunskap. Snacka om att jag har mycket att göra nu, det är typ nåt i varje ämne som ska vara klart nästa vecka :o och något veckan därpå. Det är sjukt mycket redan, vet inte om jag kommer palla trycket men jag får försöka. Ska göra det bästa av situationen.
Har även satt igång med matten idag, ganska lätt och ganska svårt, HEJA MIG!


Jag säger bara, GO Sp2!

Nu ska jag sova så jag orkar upp 05.30 för att duscha.

Godnatt
/ Isabelle

Kommentarer
Postat av: Matilda

nu var det länge sen vi sågs :( saknar dig <3

2008-09-11 @ 21:13:43
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0