Matchresultat

Har varit hemma ett bra tag nu...eller jag är ju hos Stefan, vi har nyss varit och köpt godis så nu sitter jag och proppar i mig det medans han duschar.

Matchen gick inte som förväntat men jag tyckte att vi spelade väldigt bra och vi ägde sista perioden klart. Trots det så räckte det inte till, vi förlorade med 8-2 till slut. Dock tyckte jag att de var väldigt osportsliga då en av spelarna i sollefteå blir intacklad i sargen av en person i vårat lag och sedan ställde hon sig upp och kollade henne i ögonen och sa Hora! Jag mena, hur kränkande är inte det då?! Jag blir så less på folk som inte kan bete sig sportsligt på plan. Jag tyckte verkligen synd om personen som blev utsatt för det där. För övrigt var det inge roligt att möta dom och för det andra bryr jag mig inte så mycket om att vi förlorade, det tar jag med en nypa salt.

Nu ska jag mysa med min älskling för han har kommit ur duschen! Han är världens bästa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0