MIN ÄLSKLING ETT ÅR ÄLDRE!

Idag är det ingen vanlig dag, nej det är det absolut inte, vet ni varför? Jo, för idag fyller min älsklingsstefan 19 år. Ett år närmare 20 alltså. Grattis gubben!

Det har inte gått så väldigt lång tid men det känns som en evighet och jag vet att jag trivs så himla bra med dig, du får mig att må bra. Jag kan inte beskriva känslan som finns inom mig när jag är med dig. Det känns som att jag verkligen inte vill vara utan dig. Du är så himla underbar och jag är så glad att vi träffades till slut och jag ångrar ingenting, det finns inga tvivel alls. Du är verkligen det bästa som har hänt mig, och det menar jag verkligen! har aldrig menat något så mycket som när jag säger det. Jag vill inte förlora dig för allt i världen, jag vill att det här ska fortsätta vara lika bra som det är, för bra är det verkligen. Det kunde inte ha varit bättre.

När jag hör din röst och ser dig komma emot mig pirrar det så mycket i magen, och jag antar att det är en bra känsla. Det är väl så det ska vara när man är kär? Pirr i magen och ett stort léende på läpparna. Mina känslor för dig blir bara starkare och starkare för varje dag som går. När jag inte är med dig så saknar jag dig och när jag är med dig så är jag världens lyckligaste. Dig kan jag prata med om nästan allt och det är så himla skönt att veta att du finns där för mig precis som jag gör för dig. Du är det första jag tänker på när jag vaknar på morgonen och det är precis så jag vill att det ska vara. När jag är nere så är du den som får mig på bra humör och det är det bästa med dig.

Jag känner att jag inte behöver anstränga mig för att det ska vara bra mellan oss, det är det ändå! Allt är så lättsamt med dig, och så har jag aldrig haft det förut, det känns väldigt bra. Det hör ju till att man tjafsar men ändå så tycker jag inte att vi gör det alltför ofta. Det försöker verkligen undvikas och det är något väldigt positivt. När jag bara tänker på att du finns och att du är min pojkvän så känns allt bra, precis ALLT! Du är världens bästa och jag är så glad att jag har dig. Det känns som att det här bara är början på något riktigt riktigt bra. Jag älskar dig Stefan Bergman ♥

Kommentarer
Postat av: Matilda

vad gullig du är :) kärfia!

2008-09-29 @ 21:31:26
URL: http://mahuldan.blogg.se/
Postat av: Berre

Jag känner precis detsamma för dig älskling, du är det bästa jag har! <3

2008-09-30 @ 19:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0