Mobilen i handen

Nu undrar ni säkert varför jag har en sån konstig rubrik, men det är inte så konstigt endå. För som sagt är min älskade pojkvän i turkiet och idag är det våran 2månadersdag, ja, tänka sig. Han hade lovat att ringa till mig just idag för att det är en ganska speciell dag, egentligen inte så speciell, men whatever. Han har i alla fall inte ringt och jag börjar bli jätteorolig, tänk om något har hänt.. nej, det har det nog inte, eller man vet ju aldrig. Gud... jag har väntat på att han ska ringa hela dagen, det är därför jag har haft mobilen i handen hela dagen. Den ligger här bredvid mig nu också. Jag ska ju på träningen sen och tänk om han ringer då, det är ganska troligt, men jag får ha mobilen på sidan så jag kanske ser om det ringer. Åh, ni fattar inte hur mycket jag saknar honom, det är helt sjukt.

Jag har i alla fall varit duktig idag, har varit klarvaken och hängt med på varenda lektion, pluggade till och med på håltimmen. Hade ont i huvudet när jag skulle åka hem, kanske hade tagit in för mycket, troligt det. När jag kom hem gjorde jag mat åt mig, Nina och Josse. Det blev makaroner och korv, funkade bra.

Nu sitter jag och väntar på att pappa ska komma och hämta mig så att jag kan åka hem till han och hämta träningskläder och så, sen får jag skjuts ut till alnö där vi har träning i vibackehallen, det var längesen. Känner mig på bättre humör nu förutom att jag är jätteorolig och håller på dö av längtan. Har fortfarande ont i huvudet så jag ska ta en värktablett strax. Hoppas det kommer många på träningen idag, det vore roligt.

/ Isabelle

Kommentarer
Postat av: Matilda

du är så gulligt kär gumman :)

2008-09-01 @ 21:50:22
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0