Nu är huvudet tomt

Nu har madde och jag pluggat, pluggat, pluggat och åter pluggat enda sen vi slutade skolan ungefär. Jag är i alla fall klart med reportaget nu och det vart nästan tre sidor, en sjättedel till så hade det blivit det, men jag är ganska nöjd. Jag är stolt över mig själv för att jag tog tag i det och skrev klart det, creds to me! och till madde förstås för hon skrev också klart sin. Vi skulle nyss ge oss på engelskan och det kan jag lova att det gick inte så bra, jag skrev klart första frågan som jag redan hade börjat på och sedan fastnade vi på andra, det går liksom inte nu, det är helt tomt i huvudet och dessutom är frågorna för en jättesvår text från sent 1800-tal, jag mena, hur lätt är det då på en skala?!

Nu är både jag och madde less så nu ska jag gå och kissa och hon ska packa. Sedan ska vi gå till höglunda för träning, fast jag ska ju inte träna, men hon ska ju det och jag vill ju vara med och titta på såklart. Saknar redan min älskling också och jag gjorde en rolig grej idag för honom, haha, lurad säger jag bara älskling! :D

Kissa var det ja, höres!

Kommentarer
Postat av: Matilda

du är så duktig så gumman :)

2008-09-25 @ 17:44:15
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0