Peppad inför match

Hade en väldigt trevlig kväll igår med Matilda, disneyfilmer och massa massa goda frukter fint upplagda på fat. Vi såg Den lilla sjöjungfrun och jag kände att tårarna rann ner för kinderna där ett tag, sedan såg vi på halva Micke och Molle men båda somnade. Vi envisades med att se på en till film efter den så det blev De 101 dalmatinerna, dock så somnade vi efter ungefär en kvart och sedan gick vi och la oss när hennes mamma kom och stängde av.

Idag är det match, i Sollefteå! första seriematchen och allt, undra hur det kommer gå. Jag är i alla fall peppad och jag hörde att Mathilda också var det så jag hoppas att det är fler än vi som är det. Som vanligt så kommer vi ge järnet och ha roligt, det är så det ska vara. Vi ska samlas på vibacke 11.20 och jag är klar, måste bara dricka litervis med vatten. Är fett pepp!

Resultatet kommer upp i bloggen senare, don't miss it!

/ Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0