Som alla andra torsdagar

Idag är det då torsdag och som vanligt är det inget speciellt med det...fast i och för sig så kommer det ju att vara hockey dvs. jobb många torsdagar framöver och det är ju någonting ja kan se fram emot, men just idag så är det inget jobb, inget pluggande så jag kan känna mig lite fri faktiskt. Dagen i sig har varit tråkig, hade först historia 09.55 imorse och sedan lunch då jag köpte present till min babe och sedan har jag haft en trög engelskalektion med min "favorit"lärare Klas, jag hoppas ni förstår ironin i det där. Det följdes även upp med en seg och irriterande samhällslektion då vi diskuterade georgienkrisen och jag sa inte mycket på grund av att jag var så arg och irriterad, jag är det på hans lektioner, kan knappt koncentrera mig, så sjukt är det.

Efter det var skoldagen slut och jag skickade in mitt reportage och mina engelskasvar. Jag gick med Mathilda en stund på stan för att hon skulle köpa en foundation på make-up store, det finns så mycket jag vill ha där men jag är ju ganska pank så det går ju inte så bra. Får pengar om 6 dagar! 6 dagar! jag orkar inte vänta. Jag har ju lite pengar men det kommer gå till present åt min kära Camilla Westin, det är hon värd.

Jag har planerat att jag ska vara med bästaste matilda ikväll när hon kan, det ser jag fram emot, älskar att umgås med henne. Först ska hon plugga tråkmatte! haha. Jag får vänta på henne, och det gör ingenting. Just nu är jag hemma hos mamma, har ätit middag här och druckit gokaffe, mumma! Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på just nu faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Matilda

svar: ja, det är kul :) men jag har inget sånt spel!

2008-09-25 @ 18:11:15
URL: http://mahuldan.blogg.se/
Postat av: Milla

aw :'D du ska få något bra av mig du med :):):):)

2008-09-25 @ 21:54:53
URL: http://nanoninga.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0