Veckan börjar gå mot sitt slut

Fredag morgon, har en lång dag framför mig! massa tråkiga lektioner framförallt, booring. Har samhälle nu och vi diskuterar vår nationalitet osv. jag har förstås inte tagit stor del av diskusionen för att jag hatar att diskutera i helklass, det är roligare i mindre grupper, jag vågar ju inte säga nåt nu, har alltid varit svag för det, och hur ska jag kunna ändra mig på den fronten då?....

Hade mysigt igårkväll, var hos mamma och lyssnade lite på hockeyn på kvällen, var aldrig med Matilda men Stefan kom till mig istället och vi satt och kollade på kort på mig från när jag var liten, sen såg vi också på videofilm från när jag var liten. Det var väldigt roligt och vi fick oss ett gott skratt. Vi åkte hem till pappa och sedan sov han hos mig.

Ikväll blir det mys med Matilda med massa disneyfilmer och frukt, hoppas det blir kul... eller det blir det ju, har alltid roligt med henne.


Bjuder på en posebild i morgondagget

Ha en bra dag!
/ Isabelle

Kommentarer
Postat av: Milla

haha, bella, troooooor du inte killen drev med mig då xD? snacka om dryg.. ;) tröjan satt förresten asbra, mitt nya favoritlinne lätt :D puss vi hörs kanske imorrn eller så<3

2008-09-27 @ 00:23:23
URL: http://nanoninga.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0