Wish me luck

Det gick jättebra att ta kort igår på millas skola med tjejerna, korten vart mycket fina. Matilda blev glad för presenterna, tror jag i alla fall, hoppas det. Smaskade på gofika igårkväll hos matilda också, tårtan var suverän. Stefan sov hos mig, men jag somnade nästan på en gång så jag var lite tråkig. Jag mådde inge bra så, jag hade inte så mycket annat val än att sova.

Idag försov jag mig, mådde inge bra förut heller, det blir bara värre känns det som. Jag åkte till skolan och nu har jag kultur och idéhistoria, men det är inge kul längre tycker jag, jag tyckte det i början men nu går det så segt för mig och då är det inge kul alls. Jag kan inte vara med på gympan idag heller som är den resterande lektionen, sen ska jag plugga med madde, usch, hur ska det gå? Reportaget ska vara klar imorgon och jag är inte ens klar med hälften, blä. Ska även kolla på träningen ikväll, vet inte hur jag ska hinna bli klar. Wish me luck.

Kommentarer
Postat av: Matilda

lycka till gumms <3

2008-09-24 @ 11:45:13
URL: http://mahuldan.blogg.se/
Postat av: danne

haha jag vet, därför jag sa ordet. för det var längesen jag hörde det ordet med ;) hoho

2008-09-24 @ 12:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0