Att vara ifrån varandra

Jag var ju hos Stefan förut, vi såg på film, pratade och myste. Det är alltid lika jobbigt att åka ifrån honom när man vet att man inte kommer att ses på ett tag. Visserligen pratar vi bara om 3-4 dagar nu men i alla fall, det kan kännas som en evighet när man saknar varandra. Fast vi klarar det, det är klart att vi gör, bara jag inte tänker så mycket på det. Jag är en människa som inte skulle klara av att ha ett distansförhållande då jag knappt klarar en vecka.

Jag åker imorgon vid 11 tror jag och innan dess ska jag ut och springa och sedan packa klart. Ska upp kl 8 och jag ska verkligen det, hur mycket jag än vill sova. Envis som jag är så vet jag att jag kommer att göra det. Dock ska jag inte göra det om jag fortfarande har ont i huvudet då men det känns som att det börjar avta nu så, det är ju bra.

I'm gonna miss you babe!

Kommentarer
Postat av: Milla

Klart att det var rätt att dom vann, men det är ändå tråkigt att dom bara förlorat en enda match, det kunde ju fått bli lite fler matcher åtminstone i finalen :P

2009-04-09 @ 23:36:16
URL: http://ecwn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0