Bok sökes

Ta en paus måste man få göra när man pluggar, och jag har faktiskt varit väldigt effektiv. Jag har läst en massa och skrivit snart en sida på resultatet, långt ifrån klar men det är ju en bit på vägen. Det är fortfarande inte roligt förstås men jag måste försöka få det här gjort så jag får betyg! Jag gjorde lite kaffe förut och nu är jag piggelin, dock mer peppad för att dra ut och springa istället för att sitta här och plugga, för det är ju så tråkigt så jag spyr på detta snart.

Jag ska ut och springa kl 4 har jag bestämt, så då får det bli så! Det betyder att jag måste plugga i två timmar till *buhu*, vill inte!!! Jag skulle behöva någon som peppar mig nu för att det här är typ döden för mig. Jag önskar att jag vore lika motiverad som Jenny i min klass, hon är duktig på allt och är bra på att peppa. Så henne skulle jag behöva just nu.

Sen så är jag himla lässugen, vill börja läsa När jag hör din röst/New moon men jag har den inte och den finns inte att låna någonstans här i S-vall, närmsta bibliotek är typ Umeå. Jag skulle vara evigt tacksam om någon som har den boken ville låna ut den till mig, den är säker i mina händer, jag lovar. Hojta till om just Du känner dig manad att överlåta den till mig några dagar, det spelar ingen roll om den är på engelska eller svenska, det är samma sak för mig. Tack på förhand.

Jag vill läsa :(

Kommentarer
Postat av: Helena

sv: bara för din skull :D jag funderar också på att göra det faktiskt, men vi har kämpat på bra tycker jag! :)

2009-04-16 @ 17:10:28
URL: http://mildaa.blogg.se/
Postat av: jenny

oh Bella vad glad jag blev av att läsa det där :D tack sötnos!

2009-04-17 @ 18:22:57
URL: http://jjmasn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0