En perfekt påskhelg

Jag måste säga att jag har haft det väldigt bra den här helgen, har tagit det lugnt, varit med folk jag tycker om, bastat, badat på paradisbadet och ätit GODIS såklart, det är ju givet att man fick påskägg igår! Sedan har jag läst en del också, och sovit... Kort sagt har det varit en perfekt helg.

Kom hem till pappa för bara  ett tag sen, var så himla hungrig så jag slängde i mig all mat så nu har jag lite ont i magen. Ligger i soffan och ska ta mig en powernap innan min älskling kommer, för då blir det mys och massa pussar. Gud så jag har längtat efter det! Konstigt nog känns det inte som att det är lov nu, det känns precis som att man ska upp tidigt imorgon och åka till skolan. Så är det ju verkligen inte och det är jag glad för.

Har en hel del plugg att göra nu under veckan, historiarapport, engelska cv/coverletter och lite matte, det ska nog gå bra. Sedan måste jag ju umgås med mina underbara vänner också, det ska det bli mycket av. Löpningen har jag ju kommit igång med så jag fortsätter väl med 3 gånger i veckan då. Dock blev det inte så att jag sprang imorse som jag planerat men jag trodde vi skulle åka tidigt från moster så jag ville sova så mycket jag kunde. Fast jag simmade 35 längder idag på paradisbadet i alla fall, duktigt.

Fick ett påskägg till när jag kom hem, då blev jag glad. Nu blir det powernap, skönt!
Lägger in bilder från helgen när jag har ork till det :)

/Isabelle



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0