Lyckad kväll trots allt

Jag var med Sanna ikväll och det var riktigt trevligt. Först gick vi på en lång promenad och sedan gick vi hem till mig och såg på Twilight...eller vi såg bara halva för att hon vart tvungen att åka hem, vilket var för ungefär en halvtimme sedan. Vi hade mycket att prata om så det var väldigt härligt att umgås med henne ikväll.

Jag ska snart se klart på Twilight och sedan ska jag nog försöka sova, är ganska trött nu faktiskt. Har en lång dag framför mig vilket betyder att jag måste vara lite pigg åtminstone. Dock är det ganska sent nu och jag kommer att somna senare än såhär insåg jag nu, så jag lär ju inte vara så pigg imorgon men skit samma.

Dags att se klart på min favoritfilm *happyface*!
Godnatt!
/Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0