Måndag - 090427

Tillbaka till skolan efter en solig och härlig helg, det känns lite surt men tiden måste ju gå. Ljudet på min mobil har halvt slutat fungera så jag kom inte upp så jag hann med bussen jag skulle ta imorse. Alarmet hörde jag efter ett tag men då lät det som att ljudet kom en mil ifrån mig, det var en jäkla tur att jag var halvvaken och hörde ljudet till slut. Jag ska gå och lämna in mobilen idag efter skolan.

Jag kom en halvtimme för sent till historielektionen men det gjorde inte så mycket tror jag, vi sitter endast och skriver rapport. Jag är inne på diskusion och slutsats och har skrivit en halv sida nu men jag orkar inte skriva mycket mer den här lektionen. Har snart lunch och det blir perfekt för att jag är döhungrig!

Har bara en lektion sedan och efter det slutar jag för att jag inte har någon psykologi. Då kommer jag iväg till StjärnaFyrkant fort och hem sedan. Jag är inte på så bra humör idag, men jag försöker hålla det uppe. Jag tror att det beror mycket på att det är molnigt och regn idag, dock så behövs det efter den här helgen så jag tänker inte klaga.

Dags för mat!
/Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0