När man har tråkigt

Jag har haft väldigt tråkigt de senaste två timmarna, och då kan jag verkligen säga Väldigt tråkigt. Jag satt ute och solade förut, sedan kom Stefan och vi åkte upp till Krille och tog en sväng med hans "nya" Saab (blä). Jag åkte hem och åt mat, väldigt lite mat för att det fanns typ inget kvar till mig (taskigt!). Efter visste jag inte alls vad jag skulle göra så jag satte mig ner och skrev klart idrottsuppgiften, det lilla som jag hade kvar att skriva ned. Är jag inte lite duktig då? Utan motivation och allt. Så nu är jag klar med den och har 1000 saker till att göra, men man måste ju börja någonstans.

Jag vill att det ska bli lite svalare ute så att jag kan ge mig ut på en fartfylld löprunda, det känns som att det behövs och jag är väldigt sugen på att komma ut och röra på mig. Jag kan inte springa när det är för varmt ute och när jag får massa sol i ögonen, det ska vara lite svalt och mulet tycker jag, då har man musiken som lättar upp stämningen.

Ikväll tror jag att jag ska vara med Stefan, eller kanske Sanna om hon ringer men det verkar inte som att hon hade tänkt göra det så jag vet inte alls jag. Ska i alla fall sova hos Stefan och det blir mys.

Ska väl fortsätta tråka då...


Update:
Ska inte ut och springa utan jag ska vara med Sanna istället, lär väl bli en promenad med henne. Då blir det min andra promenad idag. Jag var ju ute och gick förut som sagt och det blev en promenad på en timme i alla fall, bra gjort. Man får väl hoppas att två promenader kompletterar upp löprundan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0