Onsdag - 090401

Hej på er!

Har suttit och skrivit nationella en stor del av dagen, sammanlagt 3 timmar då, men endå! Jag skrev en krönika om hur film påverkar oss människor, vart ganska nöjd faktiskt men det var jobbigt att sitta och skriva med huvudvärk. Åkte hem 14.25, samma buss som Lollo, tog två alvedon och la mig i soffan och vilade en stund, det blev inge bättre i huvudet så jag gick ut på en promenad i det fina vädret istället. Gick upp till mamma och hämtade upp hundarna och Nina, sedan gick vi till Gångvikens skola ungefär och sedan tillbaka. Jag vandrade hem och åt Billys pizza, äter ju inte fisk och det var det enda som bjöds på här hemma. Ångrar mig lite att jag åt den där pizzan, det var inte alls bra.

Just nu sitter jag och väntar på att få svar från Madde, Ante eller Lollo så att dom kanske kan skicka sina läroboksarbeten i historia till mig så att jag kan få lite inspiration till mitt muntliga prov som jag ska ha imorgon kl 10.00. Blir ingen träning för mig ikväll just för att jag har sådan huvudvärk, det är ingen mening att åka dit då jag endå inte kommer att få ut någonting av det. Hade verkligen velat träna, men jag hoppas att det kan gå över snart så att jag kanske kan gå på spinningen imorgon i alla fall, behöver ju träna nu! Men nu såg jag att spinningpasset var fullt också, det är så jävla typiskt. Bara för att man måste träna just det passet så ska det alltid vara fullt, blir så less. Lär väl få dra ut och springa en runda eller två, bara det inte toksnöar som det sägs ska göra imorgon, det blir jag också less på. Det är april och nu ska det vara vår!

Usch, nu måste jag lugna ner mig.
/Isabelle

Kommentarer
Postat av: Matilda

Ja skärp dig Bella. Träna ska man göra för att det är roligt och inte för att man MÅSTE.



Du vet vad jag tycker.

2009-04-04 @ 17:11:55
URL: http://matildaburstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0