Onsdag - 090415

Då var det dystra vädret tillbaka, vi vill ju ha sol för hela slanten som det var i förrgår och igår. När solen inte är framme blir det lite småkyligt och det är inte speciellt roligt då det är mitten av april och allt... Jag vill ha sommar, sol, bad, glass och härliga kvällar. Tur att man ska till Turkiet en vecka om typ 5 veckor! lite försmak på sommaren liksom, och på det så kommer man hem lite brunare än alla andra.

Igår var jag mest hemma och tittade på film, tänkte ta tag i pluggandet men så blev ju inte fallet, det är ju som vanligt. Istället såg jag på film och vid 4 kom jag på att jag skulle ju ut och springa så jag tog tag i det. Förbättrade en minut den här gången, det går bara bättre och bättre. På kvällen var jag hos Madde, vi åt pizza, tittade på film och snackade massa. Anledningen til att vi samlades och umgicks hos henne igår var ju för att hon FYLLDE 18 ÅR!! :D Har bilder men kan inte lägga in dem nu, gör det imorgonbitti.

Idag har jag varit hos älskling hela dagen. Vi har inte gjort så mycket, bara myst litegrann och bara varit, har ätit också i och för sig, både spaghetti och köttfärssås och godis (fy skäms). Men halv 9 är det dags att röra på fläsket för då blir det Värsta cupen på Höglunda, ska bli grymt roligt. Mamma kommer och hämtar mig om ett tag, ska åka och hämta Sanna också. Efter träningen ska Stefan komma till mig hoppas jag, då blir det mysa och sova.

Ha en trevlig kväll!
/Isabelle

Kommentarer
Postat av: Matilda

du var så duktig idag gumman <3 det är inte dig själv du ska vara sur på utan de andra som inte ställde upp <3

2009-04-15 @ 23:38:04
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0