Onsdag - 090429

Sista skoldagen idag innan ledighet, yes! Vaknade ungefär halv 9 idag och åt frukost, gjorde mig klar osv. Jag ringde även och bokade tandläkartid för jag får aldrig några kallelser så jag måste göra det själv. Har inte varit där på två år snart, stackars mina tänder! Jag skjuter upp det hela tiden bara för att jag hatar att gå till tandläkaren och sitta där medans dom gräver i munnen på mig, det är så obehagligt. Men nu har jag tagit tag i det och har tid imorgon kl 08.00, väldigt tidigt.

Ska snart åka till stan och ha idrott, konditionstest idag och jag hoppas att det kommer gå bättre än förra gången. Jag tvivlar litegrann på det eftersom det är så varmt ute idag och jag hatar att springa då, jag springer bättre när det är lite grått och fuktigt. Fast nu ska jag ju inte klaga på vädret, absolut inte med tanke på att jag fullkomligen älskar när det är varmt och soligt ute, det finns inget bättre.

Efter skolan idag ska jag hem och plugga ute i solen hade jag tänkt, måste plugga massa franska, naturkunskap, matte osv. Som sagt så vill jag inte halka efter mer.

Nu ska jag ta och gå ut i solen och sedan åka till stan.
Ha en bra dag!
/Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0