Söndag - 090405

Hejsan folket!

Helgen är snart slut igen och då måste man tillbaka till skolan, pallar verkligen inte det längre känns det som. Ska berätta lite vad jag gjort i helgen tänkte jag.

I fredags var jag hemma med tanke på att vi inte hade några lektioner, åkte in en snabbis till stan och hämtade böcker på skolan och gick på stan lite med Madde och Elin. Runt 7 åkte jag till Milla, jag gjorde mig klar och sedan gick jag, Milla och Mathilda och åt mat på titanic, gott. Sedan gick vi vidare till Antes 18-årsparteyyy. Där dansade vi och hade oss tills alla helt plötsligt skulle dra, så jag tänkte att det var väl lika bra att jag åkte hem också då jag fick skjuts och allt.

Älskling sov hos mig men han åkte och jobbade på lördagmorgon. Jag var ute och sprang och sen gick jag till mamma och hjälpte henne att städa. På kvällen var jag med Sanna, vi gick upp till Timrå och köpte gotta för kvällen. När vi kom hem såg vi på Seven pounds och sedan satt jag och sökte lite jobb med hennes hjälp. Hon åkte hem och sedan somnade jag.

Idag har jag inte gjort mycket, fortsatt att söka lite jobb har jag gjort och nu sitter jag hemma hos Ante med han och Madde och ska plugga. Det blir inte mycket gjort för min och Antes del, det är bara Madde som sitter och anstränger sig. Ante sitter också och söker jobb, duktig han. Ska åka hem typ kvart över 5, ska plugga massa ikväll då jag även ska vara med Stefan, myspys!

Nu ska jag försöka plugga litegrann.
/Isabelle


Kommentarer
Postat av: Matilda

Verkar ha varit en riktigt mysig helg! :) Men snart är det påsk och då ska vi ha skoj du och jag med! :D

2009-04-06 @ 16:59:45
URL: http://matildaburstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0