Söndag - 090419

Vet ni vad? Jag sov riktigt bra inatt! fast det var inte det jag tänkte berätta egentligen. Det jag egentligen ville berätta är att jag har alla böcker inom twilightsagan nu, ack jag är så glad. Jag vaknade runt 10 och åt frukost, sedan ringde jag mamma och frågade om vi kunde åka till birsta och det kunde vi. Jag skickade in en ansökan för ett jobb och sedan kom hon och hämtade mig. Jag sprang in och köpte de två sista böckerna i sagan, dvs. Ljudet av ditt hjärta och Så länge vi båda andas. 199 :-/st på Akademibokhandeln! Nu är jag så glad så jag tror jag spricker.

Det tråkiga är att jag har massa rapportskrivande att göra, fast jag tror att jag ska kunna varva lite under dagen. Jag kan ju inte sitta och plugga hela dagen, då skulle jag bli psykiskt störd. Milla ska komma hit och göra mig sällskap under dagen för att hon måste också plugga. Ska gå och möta henne om ett tag, då får man ju en promenad också, inte helt fel.

Det här ska jag alltså göra idag:
  • Promenera
  • Läsa ljudet av ditt hjärta
  • Skriva rapport
  • Vara med Milla
Jag säger bara: TUR att jag städade igår alltså. För idag är det mycket som ska göras, speciellt när det gäller rapporten.

Här får ni bilder på alla böcker (som jag har nu!!!!)









Det går inte att Inte älska böckerna!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag läste ut sista boken: Så länge vi båda andas, för en vecka sedan. Jag lever fortfarande i ett lyckorus. Känns nu bara så tomt att inte få fortsätta följa dem! Hur långt har du kommit i serien?

2009-04-22 @ 17:11:25
URL: http://linaishav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0