Tisdag - 090407

Hejsan allihopa.

Hade inte tid att blogga igår så får ta igen det idag istället. Igår gick jag i skolan från 08.15 till fyra, hade historia, lyssnade på någon föreläsning om privatekonomi, hade kultur- och idéhistoria, prov i psykologi och sist men inte minst matte. Riktigt dryg skoldag. Åkte hem, läste en svenskabok och sedan åkte jag och tränade. Det gick hur bra som helst på träningen faktiskt, mitt lag förlorade endast en match och jag gjorde 9 mål, helt otroligt roligt. Vi klättrade 2 placeringar också så det kändes bra. Somnade runt halv ett då jag låg och pluggade lite först.

Imorse var jag ute och sprang kl 7, det var riktigt skönt då jag älskar att springa på morgonen. Visst var det lite väl tidigt men annars hade jag inte hunnit göra mig klar eller hinna med bussen. Jag sprang 6 km, känner mig lite stolt. Började skolan kl 10 med kultur- och idéhistoria då vi bara svarade på frågor. Nu har jag haft svenska och har diskuterat svenskaboken och lite annat. Har naturkunskap sedan och efter det slutar jag. Ska gå ner på biblioteket och kolla om jag hittar lite referensmaterial till historiarapporten och sen ska jag hem och ta en powernap som Milla brukar säga och sen blir det till att plugga. Så ser planeringen för min dag ut.

Ni kan vänta er lite bilder under dagen! :)
/Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0