Tisdag - 090428

Hejsan vänner!

Idag är det en skitdag rätt ut sagt... ingenting har gått som jag vill hittills också mår jag pissdåligt. Är jättekonstig i magen och i huvudet + att jag börjar bli förkyld och är trött. Jag orkar inte vara i skolan just nu egentligen men jag måste för att jag ska skriva nationella i engelska kl 12, ja gud vad jag ser fram emot det liksom. Till råga på allt så är det pissväder, kunde man vänta sig något mer?

Finns inte så mycket mer att säga för stunden.
Ha en bra dag!
/Isabelle

Kommentarer
Postat av: Camilla

Varför skriver ni klockan 12 :O? Vi skrev 8.30, trodde alla gjorde samtidigt :P

Hoppas det går bra för dig! :)

2009-04-28 @ 11:24:27
URL: http://ecwn.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jag tror det gick bättre än vad du trodde! :)

2009-04-28 @ 16:34:11
URL: http://matildaburstrom.blogg.se/
Postat av: elisabeth

kämpa på gumman,,det blir kanonväder till valborg iaf..kram

2009-04-28 @ 21:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0