Toppenkväll

Kom hem för bara ett tag sedan från Matilda. Jag och Burström fick skjuts av Robin hem, tack och bock. Har gjort mig klar för sängen, sitter här och börjar känna mig trött.

Jag har haft en toppenkväll! Först var jag och Stefan hemma hos mamma och åt middag, gott och trevligt var det. Sedan skjutsade Stefan mig till Tilda på alnö där det blev Robinson tittande och gottätande. Såg även på en film, 100 feets, ruskigt bra är den. Det blev också en hel del skvallrande och skratt, det är så det ska vara. Hade en toppenkväll med er tjejer. Bilder från kvällen kommer inom kort.

Hoppades på att Stefan skulle komma hit och sova med mig men han verkade inte vilja det, svikaren. Så nu är jag grinig för jag vill inte sova själv har jag kommit på, jag rent ut sagt Hatar det. Vill inte vakna upp ensam, det är ingen bra känsla för mig.

Får väl försöka sova, men jag vill inte :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0