Torsdag - 090423

Dagen började bra, var ute och sprang min runda på 6 km. Det var väldigt tungt idag med tanke på att det var motvind i typ 3 km, men jag klarade det trots allt. När jag kom hem duschade jag, myste lite med älskling, åt brunch och gjorde mig klar. Mamma kom och hämtade mig ungefär halv 11 då vi skulle åka och fixa pass åt mig. Åkte till polisstationen och det tog ungefär 20 min att fixa passet bara, praktiskt. Vi åkte och köpte en varsin latte och sedan mötte jag Mathilda och några andra på torget där vi satt och glassade ett tag.

Nu har skoldagen börjat, usch på det. Har engelska, sitter och finslipar på mitt CV och coverletter som ska skickas in idag. Är nog rätt klar nu så jag har inte så mycket att göra, orkar inte be läraren om någon ny uppgift, höhö. Har samhälle sedan då vi ska skriva rapport och sedan är det religion till halv 5, fy för den här dagen. Tur att jag är pigg! Ikväll har jag ingen aning om vad jag ska göra, lär ju läsa en hel del vilket har blivit mitt största intresse i pirincip.

Nu ska jag göra någonting annat!
/Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0