Torsdag - 090430

God morgon folket :)

Jag var uppe med tuppen idag minsann, kvart över 7 klev jag upp. Slå den på en ledig dag om ni kan. Visserligen var jag tvungen att kliva upp då, hade ju inte gjort det frivilligt. Det gick bra hos tandläkaren, det fanns inga hål i någon av mina tänder, bara början till hål men det hade jag haft några år. Anledningen till att jag får så ont i huvudet trodde tandläkaren var för att jag biter ihop mycket när jag är koncentrerad och även på nätterna. Sedan så fick jag de gamla vanliga råden som att använda tandtråd, skölja med fluor osv. Är riktigt glad över att jag inte hade något hål!


Idag är det sista april och solen skiner redan nu, då blir jag på bra humör. Ska åka in till stan senare och hämta mitt pass hos polisen och sedan kanske jag skulle följa med Tess och tatuera sig också. Måste även få lite plugg gjort under dagen, har mycket som står på spel nu. Ikväll ska jag vara med Stefan och tydligen massa av hans kompisar, kan ju bli roligt. Hoppas att vi gör någonting roligt bara.

Det är så skönt att vara ledig, då kan man göra vad man vill!
Ha en bra dag!
/Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0