Tröttheten tar över

Jag var jättepigg imorse när jag kom till skolan, men nu är jag verkligen hur trött som helst, som att jag kommer att somna när som helst. Var på biblioteket förut men jag ska hämta mitt referensmaterial imorgon istället då jag kan kopiera. Gick och fikade med Milla på city café förut, det var mysigt. Åkte hem runt 4. Har precis ätit och ska vila lite nu, sedan ska jag ta hand om disken. Förhoppningsvis kan jag sova med min älskling ikväll!

Rödblommig efter en tuff löprunda kl 7 imorse!


Älskar tröjan, den är så himla skön att springa i.


Dagens frukost: Havregrynsgröt med jordgubbssylt!

Kommentarer
Postat av: Elin

Desamma raring :) vilken fin tröja!

2009-04-07 @ 18:50:11
URL: http://eandremoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0