Valborgsmässoafton

Efter att jag jag hade hämtat passet gick jag och fikade med Milla på barista och sedan gick vi på stan och kikade litegrann. Åkte till mamma vid halv 3 och fikade lite och sedan somnade jag på soffan en stund. Är hemma hos pappa nu och funderar på att plugga men jag har ingen ork till det faktiskt, tror att jag ska ta en pluggdag imorgon och på lördag, jag måste fokusera bättre än vad jag gjort nu ett tag.

Jag vet fortfarande inte vad vi ska göra ikväll, inte ens Stefan visste det och det är ju mindre bra. Egentligen har jag ingen ork till att göra någonting speciellt, men om Stefan och jag har någonting att göra så följer jag väl med, bara för att det är med honom. Jag hade bara velat gå till någon majbrasa ikväll och ta det lugnt, det är rätt så mysigt men det lär aldrig hända om Stefan får bestämma.



Hoppas ni får en trevlig kväll!
/Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0