Det går mot höst

Nu är det inte långt kvar tills skolan börjar, då man går in på det tredje och sista året på gymnasiet. (Trevlig start på ett inlägg, haha!). Jag längtar faktiskt, men det gör jag alltid när det är en vecka kvar. Det har inte blivit någon uppdatering alls från min sida på senaste tiden vilket är lite synd. Jag har varken haft lust eller tid till att skriva. Jag kan nu meddela er att den lusten och tiden har kommit tillbaka så hädanefter ska det bli mer av mig. Jag gav ett uppdrag till min vän Milla igår som hon var så snäll att påbörja, hon ska nämligen försöka fixa om lite med designen i min blogg. Denna börjar bli lite uttjatad nu så jag behöver lite renovering. Hoppas att det blir bra, har inga tvivel.

Jag har nog inga riktigt smaskiga nyheter för tillfället men jag kan ju berätta vad jag har gjort den senaste tiden, dock bara en kort version.
Jag har:

* Löptränat en massa med laget och med mig själv
* Varit på bio med Dallan och Mathilda, vi såg Harry Potter
* Varit på grillkväll hos Mathilda
* Fiskat
* Varit en massa med älsklingen
* Sålt jordgubbar några gånger till
* Varit uppe hos moster i Vännäs och städat ur hennes förra hus
* Börjat med inneträningarna (för tillfället tränar vi i Timrå sporthall!)
* Varit på stan
* Varit i birsta
* Badat och solat på tranviken
* Tränat på EGO
* Fått lön
* Shoppat
* Gått på selånger marknad

Det är i princip det jag har gjort under de senaste veckorna. Vädret har inte varit det bästa så det har inte blivit många bad- och soltillfällen för min del. Det är synd att det ska vara så dåligt väder hela tiden, sommaren försvinner så fort ändå. Man märker tydligt att det börjar gå mot höst nu för att kylan tränger sig på mer och mer...

Idag ska jag städa och kl 5 blir det löpträning med laget (hoppas att det inte regnar då!). Ikväll ska jag vara med älsklingen, det blir mys som vanligt.

Jag berättar om dagen senare, ha en bra dag allihopa!
/ Isabelle

Kommentarer
Postat av: Malin

sv: ja jag var tvungen(A)hihi, snart dags för skola!!!!! fast roligt att träffa alla:)

2009-08-16 @ 19:24:28
URL: http://maliinwestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0