Finns inget vettigt att säga

Min pojkvän vill inte vara med mig... jag ville vara med honom, men nu vill jag inte det längre. Det är lika bra. Jag menar, det var ju inte flera veckor sedan vi verkligen var med varandra, nä inte då... Känner ni sarkasmen.

Idag vill jag bara gräva ner mig och inte finnas, det känns inte som att min pojkvän vill ha mig, jag har ingenting att göra osvosv. ALLT känns bara fel.

Jag har ingen att prata med så jag skriver allt här istället, hoppas att ni inte har någonting emot det. Snart kommer tårarna, jag känner mig själv alltför bra. Eller så är jag helt tömd på tårar sedan imorse...

Kommentarer
Postat av: Milla

Du kan ALLTID ringa mig vännen<3 ALLTID!!!<3

2009-08-29 @ 21:56:09
URL: http://ecwn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0