Hårdträning

Det blev inte så att Madde och jag tog en promenad utan istället så kom hon på idén att vi kunde gå och simma ett tag. Så det gjorde vi. Fast först satt jag på stan och drack vaniljlatte och väntade på henne i det fina vädret. När hon kom gick vi bort till sporthallen och gjorde oss klar för simning. Vi simmade sammanlagt 40 längder och var där i ungefär 45 min, det räckte gott och väl. Fy vad mör i benen jag var efter det!

Vi gick in till stan och satt och pratade lite tills min buss till alnö kom. Då var det dags för nästan träningspass, nämligen löpträning med laget i 1½ h. Vi värmde upp som vanligt 1 km och fortsatte med 5 km, efter det körde vi intervaller och därefter var alla så gott som död så vi avslutade träningen.

När jag kom hem åt jag mat, Ullis goda tacopaj (var enormt hungrig!). Sen blev det duschen och nu tar jag det bara lugnt, vilket också är min plan för ikväll. Jag ska bara slappa och titta på en film möjligtvis. Om jag har riktig tur kanske älskling kommer och myser med mig, det skulle vara underbart.

1. Före träning, peppad! 2. Efter träning, nyduschad och slutkörd!
         

Kommentarer
Postat av: ida

Men, vad långt hår du har! :D Haha, det har jag inte märkt innan. Så fint! :)

2009-08-23 @ 22:39:17
URL: http://idawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0