Kärt återseende

Denna dag har jag spenderat med min älskade vän Matilda Olofsson. Det var ett tag sedan vi var med varandra och bara var, så det var ett kärt återseende. Jag åkte in till stan och mötte upp henne på indiska, vi strosade runt litegrann och sedan åkte vi hem till henne och gjorde lunch, kebabkött och potatismos! Därefter satt vi och pratade om allt och ingenting ett bra tag och sedan gjorde vi te och satt oss vid datorn en stund. Pappsen kom och hämtade mig för en stund sedan och det första jag gjorde när jag kom hem var att äta, än en gång. Jag tog tyvär inga kort idag, men det går nog ändå. Det var i alla fall riktigt trevligt.


Jag och Matilda i Turkiet, haha

Om ett tag ska jag åka in till stan (igen!) för att ta bussen med Madde till alnö för innebandyträning. Det ska bli riktigt roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0