Lördag - 090829

Hejsan allihopa!

Gårdagskvällen blev ett totalt misslyckande. Jag satt i baksätet på Stefans kompis bil medans han satt fram och pratade endast med sin kompis, roligt. Sedan blev man lämnad också, ännu bättre. Också mådde jag piss och ville bara hem och sova. Så såg min kväll ut, ni hade inte velat vara mig. Roligt att jag knappt var med Stefan som jag skulle också.

Till råga på allt så kan jag tydligen inte vara med honom ikväll heller, för vet ni vad? då ska han på bilträff! och jag lär ju inte få följa med heller, känns ju bra. Plus att mer än halva min umgängeskrets ska ut på krogen ikväll eller göra någonting annat. Så det blir nog en kväll i min ensamhet, men jag klarar mig alltid.

Vilket klagande det blev nu, men jag mår inte alls bra och är jäkligt less. Tänkte att ni ville veta liksom.

Ha en bra dag, för det ska inte jag!


Kommentarer
Postat av: Matilda

låter tråkigt, men jag ska också vara ensam ikväll :)

2009-08-29 @ 12:38:20
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0